Reggae på Koh Lanta










Våran reggae-fest igår var kanon, förutom en lite för seg förfest och lite för ont i magen framåt småtimmarna. Men då testade jag att shotta tequila och det blev faktiskt bättre. Så, vad hände? Förfest i rum 201 med reggae och alkohol. Vidare ut till en strandbar där vi hängde till långt in på natten och lekte lekar. Bla skulle jag sälja Pernies scarfs till killen på nedersta bilden. And I did it! Hon ville ha 100 bath men jag sålde den för 20, tyckte inte den var värd så mycket mer (P om du blev ledsen får du låna min när du vill). Förresten, mamma som är rädd att jag ska bli tillsammans med en thailändare här nere, jag funderar på att gifta mig med denna mannen på nedersta bilden. Han är ingen thailändare utan kommer från Malaysia och är känd, han spelar trummor i ett band och man kan höra honom på radion. Framtiden är säker (han tyckte också att jag såg ut som en indian)!

Och förresten, när man går och lägger sig på kvällen efter en roliga reggae-natt och stänger på tv:n, är det sista man vill se det svenska programmet Andra avenyn. Jag mår lite illa!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej Älsklingen!

Ser att du har det bra.. tycker verkligen att du ska gifta dig med han på bilden, kap! :)



2010-03-04 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0