Finaste Sara


Ikväll blir det lite fest igen, men det är bara för att våran älskade Sara lämnar oss och den här fantastiska ön. Vi kommer att sakna henne djupt och fast att jag bara har känt henne i 10 dagar känns det som en evighet. Sara är världens finaste tjej med ett stort hjärta. A.J och Lanta kommer att bli tomt utan dig! Men vi ses i Sverige om fyra månader. Det värmer!

Och en liten notis bara, som inte har med detta sorgliga inlägg att göra. Alla som känner mig vet att jag biter på naglarna, konstant. Jag gör det när jag tänker, när jag är nervös och av ren vana. Men ni ska veta att jag inte har bitit en enda gång sen jag kom hit och redan är mina naglar långa (för att vara mig). Med andra ord, jag mår bra här. Nästan lite för bra. Jag kanske till och med stannar kvar i detta underbara land, för jag vill ju trots allt ha långa naglar!

Kommentarer
Postat av: mamsen

du skulle bara våga, tänk inte ens tanken!! men väldigt duktigt av dig tycker jag:)men upp till bevis,VISA DOM!!

2010-03-08 @ 13:40:35
Postat av: Linn Bergh

Jo mina naglar var me långa i sommras :D så kul var det nog :)

2010-03-08 @ 14:04:30
Postat av: Johanna Aleborn

Haha, tänkte precis skriva att det skulle inte min käa moster godkänna. Men jag skulle mer än gärna hälsa på dig! Ha det bra och njut lite åt mig åxå!!!

2010-03-08 @ 19:24:35
Postat av: sara

ahhh.. sota du! saknar er redan. sitter pa flygplatsen i krabi nu.. sorgligt! :(

ha det sa superbra tills vi ses i sommar!!:)

puss o kram

2010-03-09 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0