Hemsk dag i Singapore!

Yes, antligen ar resan bokad harifran. Imorgon klockan 14.30 flyger vi till Jakarta i Indonesien och byter dar efter till flyg mot Bali. Vi ar framme klockan 22.35.

Idag har inte varit min basta dag. Kanske till och med den samsta pa hela resan. Jag har rest i tio timmar inatt, sovit pa ett tag (stundvis) och deckade i en sackosack pa varat hostel i vantan pa incheckningen, jag har ont i magen och sen har jag endast rokt 10 cigaretter pa over fem dagar vilket ar grymt. Men mitt humor ar som sagt inte pa topp och just nu kanns det som om jag skulle kunna borja grata nar som bara for att inget gar i min vag. Men det ska jag inte gora. Istallet ska jag ga och kopa mitt fosta paket cigg pa valdiga manga dagar och njuta av mig forsta cigg pa over ett dygn. Jag ar duktig och det ar ingen i min omgivning som tycker om mig just nu. Forlat Pernilla och Marcus for att jag just nu ar hemsk.

Idag om exakt en manad sitter jag pa planet hem till Sverige. Jag vill inte tillbaka for jag vet att det vantar saker som jag just nu inte orka ta itu med. Jag vill leva kvar i min fantasivarld har borta med min kara Pernie.

Forresten sa var inte Singapore sa markvardigt som vi trodde. Kuala Lumpur ar mycket maffigare. Det enda som ar valdigt vackert ar att landet liknar Sverige. Det ar sa gront och doftar sa gott men inget mer an sa. Som sagt, jag langtar till stranden.

Hoppas dagen imorgon blir battre. Bilder kommer forhoppningsvis upp senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0