Fylla och Strepsil i Kuala Lumpur

Jag är sjuk. Min hals bråkar och gör galet ont. Jag sover dåligt på nätterna och knapra Strepsils. Det är alltså synd om mig.

Pernilla och Marcus gick upp tidigt idag (klockan sju rättare sagt) och köade för att vi skulle få biljetter till twin tower. Så vid klockan halv fyra är det dags att åka upp i tornen och skybridge.

Planen är att stanna här tills på måndag. Imorgon är det skytrain och chinatown som gäller.

Men just nu är jag bara väldigt trött och jag tackar min kära pern för att jag fick ligga kvar och sova nu på morgonen, eftersom natten var hemsk.

Sen har jag  faktiskt inte bloggat om festen som ägde rum i torsdags på Aloha. Vid köp av en öl för 50 kronor (ja, det är så dyrt att köpa öl här) fick man ett armband, så till klockan nio kostade ölen endast två kronor styck. Så ja, vi drack en del. Sen när klockan slog nio lämnade vi nedervåningen och gick upp en trappa där vi betalade ytterligare 100 kronor. Det var då gratis mat hela kvällen och vin. Så jag behöver väl inte ens säga att vi drack en hel del och att alla var rejält berusade. En väldigt rolig kväll med andra ord. Dock resulterade det till en jobbig gårdag och en ömmande hals men jag hoppas och tror att det var värt det.

Nu ska jag fortsätta att knapra på mina Strepsil och dricka vatten. För jag tänkte nämligen vara frisk till imorgon (?).

Kommentarer
Postat av: sara

hej gumman, usch då. inget kul att vara sjuk. du ¨får kurera dej ordentligt nu. Men va kul o åka upp i Petronas tower. kommer vara en regäl utsikt :) ta hand om dej vännen. puss o kram

2010-05-01 @ 10:05:02
Postat av: mamsen

jag tycker så synd om dig:( du o din hals..hoppas det inte bli värre bara så du kan följa med upp i tornen, krya på dig gumman! kram mamsen..

2010-05-01 @ 16:35:25
Postat av: linn bergh

hmm fell :( Krya på dig // Pinn

2010-05-02 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0