Vad händer i Kuala Lumpur?

Vad händer?

1. Sitter just nu på Starbucks och försöker plugga men bloggen känns viktigare. Tyvärr.

2. Ikväll tar vi tio timmars natt-tåg från Kuala Lumpur till Singapore. Hey!

3. Pernilla färgar just nu sitt hår brun-rött. Det ni!

4. Köpcentret vi sitter i nu har en stor "rollercoaster" som jag ska tvinga upp Marcus i.

5. Det kliar i mina fingrar efter shopping.

6. Starbucks har grymt god iste.

7. Jag har ont i magen.

8. Jag drömde inatt att jag fick barn. Hm.

9. Jag känner mig en aning förvirrad men Pernie hjälper till att ta det lugnt.

10. Jag känner att Kuala Lumpur gör en pank, blek och tjock. (Citat från P).

11. Jag längtar efter stranden och Bali.

12. Det känns nästan lite skönt att snart åka hem, men bara nästan.

13. Marcus följer med oss till Singapore och bali. Theis möter sedan upp oss i bali efter lite egen semester i Borneo.
 
14. Vi har fina danska vänner.

15. Jag saknar en viss person.

Det var väl allt för den här gången. Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0